donderdag 9 april 2015

Iemand soos ek / Iemand zoals ik - Conrad Kruger van den Bergh

.

 
 
.
Iemand zoals ik  
.
Ik dacht dat jij het was hier op het grind
maar het was de voetstap van de regen  
ik dacht dat jij het was, die zachtjes tegen
de vensters tikte, ’t was enkel de wind.
Ergens in de nacht hoorde ik gefluister
ik dacht: de storm brengt jou terug naar mij
maar buiten vinden mijn ogen het duister
en waait alleen maar leegte mij voorbij.  

En ginder ver over de zee, waar jij verblijft
is daar iemand als ik die de liefde bedrijft
is daar iemand die jou zo zoent
is daar iemand die doet wat ik wil doen
is daar iemand zoals ik
is daar iemand zoals ik ?  

Ik zie jou in elke schaduw door elke ruit
en hoor jou iedere nacht in elk geluid
en ik droom dat jij weer bij me bent
jouw zachte beeld, mij zo dierbaar bekend.  

En ginder ver over de zee, waar jij verblijft
is daar iemand als ik die de liefde bedrijft
is daar iemand die jou zo zoent
is daar iemand die doet wat ik wil doen
is daar iemand zoals ik
is daar iemand zoals ik ?  

Ik dacht dat jij het was hier op het grind
maar het was de voetstap van de regen. 
 

Songtekst © Conrad Kruger van den Bergh
vertaling uit het Afrikaans: © bert deben

De originele Afrikaanse songtekst staat onderaan maar kan je ook lezen en beluisteren via deze link: Iemand soos Ik - musiek, sang en liriek
Je vindt er ook andere songs en teksten van Conrad.  

.
Iemand soos ek  
.
Ek dag dit was jy hier voor my deur,
maar dit was net die voetstap van die reën.
Ek dag dit was jy wat hier by my kom treur,
maar dit was net die wind wat teen die vensters ween.
Iewers in die nag hoor ek 'n fluistering;
ek dag dit is die storm wat jou na my bring,
maar my oë vind net 'n verduistering
en die leegste nag wat om my kring. 

En daar waar jy is so ver oor die see,
is daar iemand wat vir jou liefde gee?
Is daar iemand wat jou dan soen?
Is daar iemand wat doen, wat ek kan doen?
Is daar iemand soos ek?
Is daar iemand soos ek? 

Ek sien jou in elke skadu deur die ruit
en hoor jou in elke nag geluid.
Ek droom dat jy hier by my is
en dat jou sagte beeld by my kom rus. 

En daar waar jy is so ver oor die see,
is daar iemand wat vir jou liefde gee?
Is daar iemand wat jou dan soen?
Is daar iemand wat doen, wat ek kan doen?
Is daar iemand soos ek?
Is daar iemand soos ek? 

Ek dag dit was jy hier voor my deur,
maar dit was net die voetstap van die reën.
 

Musiek, sang en lirek: © Conrad Kruger van den Bergh
Klankopname en klankverwerking: John Dirker, Tanglewoods Recording Studios, Port Elizabeth


6 opmerkingen: