dinsdag 1 december 2009

Ik ben een kikker die gekust wil worden ... (n.a.v. Wereld Aids Dag)

.
Antwerpen, 10 februari 2002, voor Patrick
 
  
3de prijs Kunstenfestival Circa 2009 Antwerpen
bijhorend blog: Leven en Liefde met HIV 
 
 
 'Ik ben een kikker die gekust wil worden' werd gepubliceerd in het programmaboekje van Circa 2009, in Sensor (Sensoa) en in 'Dansen in het luchtledige - Leven met HIV' de autobiografie van Patrick Reyntiens, geschreven in samenwerking met auteur Luc De Keersmaecker
 

20 opmerkingen:

  1. Las vandaag in De Morgen dat men op zoek is naar een methode om AIDS definitief te genezen. Zou mooi zijn, als dat inderdaad gaat lukken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. tja, op zoek is men al lang, maar blijkbaar komt men inderdaad wel steeds dichter bij - gelukkig is er ondertussen wel steeds betere medicatie om het te onderdrukken ...

      Verwijderen
    2. WAT MOOI verwoord ;;;;; EN begrijpen wie begrijpen wil of begrijpen kan OOIT kan ook dat genezen worden De geneeskunde gaat er op vooruit ;;; heel veel STERKTE aan hen die het nu nodig hebben ;;;;;;

      Verwijderen
  2. Ik wil je wel een kus geven.
    Net als al die kinderen die slachtoffer zijn van geweld.

    Groet Reinejragolo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kom kikker en ik kus je - mooimooimooi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig!

    ik ben een echte kikker-kusser

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik denk dat je niet mijn prins wordt, kikker, maar Ik wil je wel kussen en twee armen heb ik ook gastvrij.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi Bert,wil hij ook praten ?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig, rakend gedicht. Maar Bert, ben jij na al die jaren nu toch eindelijk een prins, of is dat nog te optimistisch.

    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend Bert,dank je ,groeten aan de Prins!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog altijd prachitg en triest genoeg: nog altijd actueel!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend ! Droevig!
    Maar prachtig 😍

    BeantwoordenVerwijderen