maandag 18 november 2013

Gedichten voor De Roze Pen


. 
Voor wie er niet bij kon zijn of voor wie ze nog graag een keer wil herlezen, de gedichten die ik voordroeg tijdens De Roze Pen, met telkens in de titel een link naar het gedicht:

01.     Ik wandel langs het leven heen 
02.     De Onbekende Soldaat
03.     Uit Losse Stenen
04.     Normandië
05.     Icarus 
06.     Ik ben vannacht jouw toevluchtsoord 
07.     Minnaar 
08.     De liefde wachtte geduldig af
09.     Twee oude heren op een brug 
10.     Als jij straks sterft … 

+    ‘Dien Avond en die Roze’ van Guido Gezelle







 
met dank aan de organisatoren en alle aanwezigen voor deze geslaagde en aangename namiddag
 

4 opmerkingen:

  1. Ik ben heel blij dat ik erbij was, ik genoot erg van je voordracht. Deze gedichten hebben er voor mij een dimensie bij gekregen. Je weet, ik was al fan van jouw poëzie, het groeide nog...
    Ik hoop jou nog vaak te mogen horen voordragen.
    xje
    Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik was er uiteindelijk niet bij, maar twijfel er niet aan dat het een geslaagd evenement was.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een mooie selectie gedichten
    ik hoorde al dat het zondag goed was ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. indrukwekkende gedichten

    Wout

    BeantwoordenVerwijderen